Reklamace

Reklamace


Omlouváme se, že jste přešli až do části reklamace a že se něco pokazilo, ale při objemu milionu kusů žárovek na sériové výrobní lince je možné, že se nějaká skrytá vada může vyskytnout. Všechny žárovky jsou testovány první hodiny svého provozu, kde se odhalí většina skrytých vad.

V případě, že přesto potřebujete žárovku nebo jiné zboží reklamovat, nabízíme Vám jednoduchý a rychlý postup, který všichni prodejci nenabízí.
 Reklamace u nás není žádný problém. Nebudeme řešit, zda vám žárovka začala problikávat nebo přestala svítit, nebudeme žárovku  dlouho testovat a reklamaci vyřizovat až 30 dní, což je zákonná lhůta na vyřízení reklamace, takto to u nás nefunguje.

Jednoduše zašlete nefunkční zboží zpět na naši adresu prostřednictvým České pošty pro Vás nejlevnějším způsobem a to na adresu: Jan Havíř, Ubušínek 14, Rovečné, 592 65, do zásilky přiložte vyplněný reklamační formulář a kopii faktury od zboží. V reklamačním formuláři napište poznámku, jestli chcete zaslat nové zboží (na naše náklady v rámci reklamace) nebo vrátit peníze na bankovní účet.

Jestliže není reklamované zboží alespoň v hodnotě 300 Kč včetně DPH, zasíláme pouze peníze zpět na bankovní účet z důvodu vysokých nákladů na přepravu.

Vše vyřídíme rychle a bez zbytečných odkladů, žádné protahování reklamace u nás neexistuje.

Created by PepinoGSi Design Studio 2018